.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حضور معاون سیاسی استاندار ؛
ستاد انتخابات مرکز مازندران رسما فعالیت خود را آغاز کرد
فعالیت رسمی ستاد انتخابات مرکز مازندران با حضور معاون استاندار مازندران، فرماندار و اعضای شورای تامین شهرستان، اعضای هیئت نظارت آغاز شد.
ستاد انتخابات مرکز مازندران رسما فعالیت خود را آغاز کرد

به گزارش شمال نیوز، محمدعلی نوبخت در آیین افتتاح مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های ساری و میاندورود که با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران در محل فرمانداری ساری برگزار شد، اظهار کرد: راهبرد ما در انتخابات به چهار کیلد واژه مشارکت، امنیت، سلامت، رقابت سال در انتخابات است که مورد تاکید رهبری قرار دارد.

 

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ریشه انتخابات فرمایشی و نمایشی را خشکاند، افزود: طی ۴۴ سال انقلاب اسلامی بیش از ۴۰ انتخابات در کشور برگزار شد.

 

فرماندار ساری با اظهار اینکه انقلاب اسلامی مبتنی بر اراده مردم، معرفت و مبانی دین اسلام است، یادآور شد: برای افزایش مشارکت باید زمینه اعتماد مردم را فراهم کنیم که اصول مهم آن اصل بی طرفی است.

 

این مسئول با تاکید براینکه در انتخابات دین و اخرت خود را به دنیای احدی گره نمیزنیم و عین مُرّ قانون رفتار خواهیم کرد، گفت: انتخابات را بستر تحقق مطامع جریانات عافیت طلب که بخواهند مردم را فریب دهند نخواهیم داد.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان ساری با تاکید براینکه به شورای نگهبان اعتماد و اعتقاد داریم، خاطرنشان کرد: انتخابات بستری است تا مردم آزادانه، مشتاقانه و فعالانه در عرصه حضور یابند و نظارت مجریان بر اساس تایید مراجع چهارگانه است.

 

انتخابات را بستر تحقق مطامع جریانات عافیت طلب و مردم فریب نخواهیم کرد

 

نوبخت با اشاره به اینکه اعتقاد و التزام به قوانین انتخابات یک اصل مهمی تلقی می‌شود، تصریح کرد: برای نخستین بار در فرمانداری ساری قانون خوانی انتخابات برای مجریان به صورت منظم برگزار شد.

 

وی با بیان اینکه در ۱۱ اسفندماه امسال انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری در کشور برگزار می‌شود و به تبع آن در شهرستان‌ها فعالیت منسجم و قانون مندی برای برگزاری هرچه با شکوه تر این رقابت‌ها فراهم شده است، گفت: در انتخابات دوره گذشته(انتخابات سال ۱۳۹۸) ۴۷۰ شعبه اخذ رای در شهرستان ساری داشتیم از این تعداد ۳۵۰ ثابت و ۱۱۵ سیار بوده است.

 

فرماندار ساری اضافه کرد: از ۳۷۵ هزار نفر واجد شرایط رای دادن ۱۵۷ هزار نفر معاول ۴۱ درصد در انتخابات شرکت کردند. از این رو تلاش می‌کنیم با همکاری هیات نظارت، اجرایی و بازرسی شاهد حضور حداکثری و با شکوه مردم در انتخابات امسال باشیم.

 

این مسئول عوامل اجرایی در انتخابات سال ۱۳۹۸را ۵ هزار نفر برشمرد و گفت: تاکنون برای انتخابات سال جاری ۵ اطلاعیه از وزارت کشور به ما ابلاغ شده است و از امروز به طور رسمی ستاد انتخابات مرکز مازندران فعالیت خود را آغاز کرده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.215 seconds.